Politica de confidențialitate
Politica de confidențialitate și protecția datelor cu caracter personal
INFORMAȚII GENERALE
Această Politică de confidențialitate și protecție a datelor cu caracter personal („Politica”) descrie modalitățile în care noi, societatea FIALD HOTEL & SPA S.R.L., procesăm informațiile aduse la cunoștința noastră, incluzând datele cu caracter personal care sunt colectate prin intermediul acestui website (www.fialdhotel.ro) atunci când acesta este utilizat de dumneavoastră.
Prin utilizarea acestui website, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor dumneavoastră personale (în cazul în care acestea sunt furnizate) în conformitate cu această politică.
În cazul în care nu sunteți de acord cu termenii prevăzuți de această politică de confidențialitate și cu furnizarea datelor cu caracter personal, nu utilizați acest website sau serviciile oferite de acesta.
Pentru a urmări mai ușor informațiile, ne putem referi la FIALD HOTEL & SPA S.R.L., folosind termenii „FIALD HOTEL & SPA”, „FIALD HOTEL”, „Societatea”, „noi”, „nostru”, „noastră”, etc, iar la dumneavoastră folosind termenii „utilizator” sau „vizitator” al site-ului.
Societatea FIALD HOTEL & SPA S.R.L., persoană juridică de drept privat ce desfășoară activități de furnizare de servicii hoteliere și alte facilități de cazare, are sediul social în Bacău, str. Tazlăului, nr. 7, jud. Bacău, este înmatriculată la O.R.C. sub nr. J04/1224/2022 și identificată prin C.U.I. 46497448.
Totodată, Societatea FIALD HOTEL & SPA S.R.L. este persoană juridică responsabilă de prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le colectează direct de la dumneavoastră sau din alte surse, ca urmare a accesării și vizualizării informațiilor existente pe site de către dumneavoastră. În colectarea acestor date, Societatea acționează în calitate de operator de date cu caracter personal și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm informații despre noi, tipurile de date personale pe care le colectăm, modul în care utilizăm informațiile, cui îi sunt transmise datele, precum și drepturile și opțiunile pe care le au persoanele fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
De asemenea, pentru ca datele dumneavoastră să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile dumneavoastră personale, iar prin prezenta politică descriem măsurile pe care le luăm pentru a asigura securitatea informațiilor și cum ne puteți contacta în legătură cu punerea în practică a protecției datelor și pentru a vă exercita drepturile.
https://www.fialdhotel.ro este website-ul FIALD HOTEL & SPA S.R.L., creat de noi pentru o mai bună informare a utilizatorilor website-ului cu privire la activitățile desfășurate de Societate și serviciile pe care le oferim clienților noștri, precum și pentru asigurarea unei comunicări eficiente cu noi prin intermediul website-ului (formularul de contact pentru trimirea de mesaje, solicitări, etc).
În general, intenția noastră este de a colecta datele cu caracter personal care sunt furnizate în mod voluntar de către vizitatorii website-ului nostru și care sunt necesare pentru a putea oferi acces la informații privind activitatea noastră.
Vă rugăm să citiți cu atenție această Politică pentru a afla mai multe informații despre modul în care procesăm informațiile aduse la cunoștința noastră, incluzând datele cu caracter personal care sunt colectate prin intermediul acestui website atunci când acesta este utilizat de dumneavoastră.
Politica noastră de confidențialitate și protecția datelor cu caracter personal se aplică oricărui vizitator sau utilizator al website-ului FIALD HOTEL & SPA S.R.L.: www.fialdhotel.ro.
FIALD HOTEL & SPA S.R.L. se angajează să respecte prevederile Regulamentului UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date prin luarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, destinate să pună în aplicare în mod eficient principiile de protecție a datelor:
Legalitate, echitate și transparență: prelucrăm datele dumneavoastră legal și corect, suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care le utilizăm, iar dumneavoastră sunteți informat corespunzător.
Controlul vă aparține: în limitele legii, vă oferim posibilitatea de a examina exactitatea datelor personale, actualiza sau șterge datele pe care le-ai împărtășit cu noi și de a vă exercita celelalte drepturi.
Integritatea datelor și limitarea scopului: utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale, scopurile noastre respectând, în toate cazurile, legislația în vigoare. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.
Securitate: am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să vă protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
CATEGORIILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE
FIALD HOTEL & SPA colectează și prelucrează doar datele cu caracter personal pe care utilizatorii le pun la dispoziție prin accesarea și vizitarea de către aceștia a website-ului, prin interacționarea cu acesta, precum și prin alte mijloace.
Puteți utiliza site-ul nostru fără a dezvălui date cu caracter personal prin simpla navigare în cadrul site-ului în calitate de vizitator, respectiv fără a fi necesară înregistrarea unui cont sau completarea vreunui formular de contact.
Dumneavoastră veți decide dacă doriți să interacționați cu website-ului nostru și să continuați orice acțiune care solicită furnizarea de date cu caracter personal. În acest caz, vi se va solicita furnizarea unor date cu caracter personal în timpul unui proces de înregistrare sau autentificare prin intermediul formularelor noastre de contact, necesare pentru contactarea noastră în vederea transmiterii mesajelor/ solicitărilor/ sesizărilor dumneavoastră.
Prin urmare, pentru realizarea scopului de mai sus, colectăm date cu caracter personal prin utilizarea formularului de la secțiunea Contact/ Dorești să ne scrii, fiind necesar să ne furnizați următoarele date cu caracter personal: numele și prenumele, adresa de e-mail și numărul de telefon. De asemenea, vom prelucra cu această ocazie, orice alte date sau informații cu caracter personal pe care dvs. le introduceți în mod voluntar în caseta destinată mesajului.
Furnizarea informațiilor cu caracter personal prin intermediul formularului nostru de contact este necesară pentru a respecta sau a răspunde mesajelor/ solicitărilor primite prin acest mijloc. Orice alte date sau informații cu caracter personal pe care ni le furnizați la completarea formularului de contact sunt la alegerea dumneavoastră.
Nefurnizarea oricăreia dintre informațiile și datele cu caracter personal solicitate poate conduce la imposibilitatea contactării și transmiterii mesajelor/solicitărilor/sesizărilor dumneavoastră.
Suplimentar față de datele cu caracter personal și modalitățile de colectare descrise mai sus, colectăm date și din alte surse, așa cum este valabil pentru cele mai ulte dintre site-urile web.
Astfel, website-ul www.fialdhotel.ro colectează automat anumite informații și le stochează în fișierele jurnal, prin modulele Cookie sau alte tehnologii similare (web beacons, web server logs, s.a). Acestea sunt date statistice referitoare la acțiunile și tiparele de navigare ale utilizatorilor noștri, și nu identifică direct o anumită persoană.
Aceste date includ: adresele IP (Protocol Internet), locația geografică a computerului sau a dispozitivului, tipul de browser, sistemul de operare și alte informații despre vizitarea acestui website, de exemplu paginile vizualizate, anunțurile pe care ați dat click. Adresa dumneavoastră IP poate fi, de asemenea, utilizată pentru a diagnostica problemele cu serverul nostru, pentru a administra acest site, pentru a analiza tendințele, pentru a urmări navigarea unui utilizator pe site, pentru a colecta informații demografice și pentru a ne ajuta să înțelegem preferințele vizitatorilor și nevoile acestora.
Cookie-urile și alte tehnologii similare ne ajută să îmbunătățim website-ul și să oferim un conținut mai bun și personalizat. Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor pe website, vă rugăm să consultați Politica de administrare a modulelor cookie disponibilă pe website-ul nostru.
De asemenea, pe website-ul nostru întâlniți și linkuri/adrese de interes sau utile pentru informarea dumneavoastră, care, însă, nu se află sub controlul nostru (de ex: www.google.com, www.facebook.com, www.instagram.com, www.anpc.ro, etc). Aceste website-uri pot funcționa independent de website-ul nostru și pot avea propriile notificări, declarații sau politici de confidențialitate. Vă recomandăm să le treceți în revistă înainte de a trimite orice informații personale acestor website-uri, pentru a înțelege cum pot fi procesate datele personale în legătură cu aceste website-uri conectate. Nu suntem responsabili pentru conținutul website-urilor care nu ne aparțin sau care nu sunt gestionate de noi, pentru politicile sau practicile de confidențialitate ale altor operatori de date sau pentru modul în care website-urile acestora își gestionează datele, sau pentru serviciile terțelor părți.
SCOPURILE PRELUCRĂRII
FIALD HOTEL & SPA S.R.L. prelucrează datele cu caracter personal colectate prin intermediul website-ului www.fialdhotel.ro în următoarele scopuri:
Informarea utilizatorilor, prezentarea și publicitatea/ promovarea activităților și serviciilor prestate de societate (servicii de cazare, servicii de restaurant, servicii wellness&spa).
Efectuarea demersurilor înainte de încheierea unui contract sau încheierea unui contract între Societate și utilizator cu privire la accesarea/prestarea unuia sau mai multora din serviciile oferite de Societate (contractul de prestare a serviciilor noastre – cazare, restaurant, evenimente etc): de ex., corespondența cu utilizatorul prin intermediul mijloacelor de comunicare facilitate pe site pentru demersuri antecontractuale/ executarea efectivă a serviciilor de către noi.
Îndeplinirea obligațiilor legale ale Societății noastre, în contextul prestării serviciilor promovate pe site de către Societatea noastră (obligații financiar-fiscale, întocmirea documentelor financiar-contabile aferente serviciilor solicitate de utilizator, efectuarea activităților de gestiune economică, financiară și/sau administrativă a Societății).
Informarea utilizatorilor și relația cu clienții, respectiv suportul oferit clienților noștri cu privire la diversele mesaje și solicitări prin intermediul secțiunii dedicate (”Contact”) din cadrul website-ului.
Formularea răspunsurilor la solicitări, sesizări, reclamații primite online.
Colectarea de informații/solicitarea de opinii de la utilizatori privind gradul de satisfacție al acestora față de serviciile oferite de către Societatea noastră.
Administrarea și întreținerea website-ului, îmbunătățirea experienței oferite pe site, a diverselor analize sau raportări privind modul de funcționare al website-ului sau a preferințelor de consum ale utilizatorilor website-ului.
Pentru protejarea împotriva fraudei și a altor activități ilegale, pentru soluționarea oricăror petiții/plângeri/solicitări ale persoanelor vizate, precum și pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță, soluționarea litigiilor sau investigațiilor în care Societatea noastră este parte.
Pentru a diagnostica sau remedia probleme tehnice de funcționare a website-ului.
Alte scopuri compatibile cu cele descrise mai sus.
TEMEIURILE PRELUCRĂRII
Temeiul legal al prelucrarii datelor cu caracter personal de către Societate conform scopurilor mai sus indicate este:
Prelucrarea datelor dumneavoastră este necesară pentru executarea unui contract la care dumneavoastră, în calitate de persoană vizată, sunteți parte, sau pentru a face demersuri la cererea dumneavoastră înainte de încheierea unui contract, conform art. 6, lin. 1, lit. b) din Regulamentul UE 679/2016 ( în ceea ce privește menținerea comunicării și răspunsul la solicitările adresate de utilizatori prin intermediul site-ului în legătură cu accesarea serviciilor promovate prin intermediul website-ului, efectuarea demersurilor necesare în vederea încheierii unui contract privind serviciile de cazare, de închiriere a unei săli pentru evenimente, comunicarea unor informații cu privire la solicitările dumneavoastră, încheierea efectivă și executarea contractelor de prestare a serviciilor oferite de Societate, etc).
Prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale care îi revine operatorului, conform prevederilor art. 6, alin.1, lit. c) din Regulamentul UE 679/2016 (în legătură cu efectuarea activităților financiar-contabile conform normelor fiscale, a încasării tarifelor aferente serviciilor solicitate de clienți, a efectuării arhivării fizice/electronice a documentelor, a efectuării auditului financiar, respectarea obligațiilor contractuale și a politicilor interne, gestionarea activității, s.a.).
Prelucrarea este necesară în scopul asigurării interesului legitim de a îmbunătăți permanent experiența utilizatorilor pe site, pentru securitate (pentru a păstra acest website securizat împotriva fraudei și a altor activități ilegale) și protejarea drepturilor și intereselor FIALD HOTEL & SPA S.R.L. și ale partenerilor colaboratori, conform prevederilor art. 6, alin. 1, lit. f) din Regulamentul UE nr. 679/2016.
Furnizarea datelor în acest scop nu este obligatorie, refuzul furnizării datelor nu va avea urmări negative pentru dumneavoastră.
DURATA PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
FIALD HOTEL & SPA S.R.L. prelucrează datele cu caracter personal doar pe durata necesară pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare mai sus menționate, iar ulterior, pentru respectarea cerințelor legale în vigoare și pentru protejarea drepturilor legale și a intereselor Societății noastre și utilizatorilor website-ului (persoanelor vizate).
Imediat după încheierea perioadei aplicabile de stocare, datele vor fi șterse sau distruse.
Informațiile colectate de cookies sunt stocate timp de 12 luni, în vederea realizării de analize și rapoarte legate de performanța website-ului. Ele vor fi șterse ulterior acestei perioade.
TRANSMITEREA/DEZVĂLUIREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, FIALD HOTEL & SPA S.R.L. poate dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal către parteneri, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, către terțe persoane sau entități care sprijină desfășurarea activității Societății noastre prin intermediul website-ului, precum furnizori de servicii IT (mentenanță, dezvoltare software, găzduire web), către furnizori de servicii financiar-contabile, de servicii de arhivare în format fizic/electronic, de servicii juridice sau alte entități private cu care putem dezvolta programe comune de dezvoltare și ofertare pe piață a activităților serviciilor noastre, precum și organelor fiscale, judiciare sau a altor autorități competente de control ale statului, în baza și limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor dumneavoastră.
Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele dumneavoastră nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la bază consimțământul dumneavoastră explicit sau alt temei legal.
DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ
Dreptul de a solicita accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal: dreptul de a obține, de la FIALD HOTEL & SPA S.R.L., la cerere și în mod gratuit, confirmarea faptului că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu sunt prelucrate de către Societate și dreptul de a fi informat cu privire la respectiva prelucrare;
Dreptul de a rectifica datele dumneavoastră cu caracter personal: dreptul de a obține de la FIALD HOTEL & SPA S.R.L. rectificarea datelor dumneavoastră cu caracter personal incorecte/incomplete;
Dreptul de a șterge datele dumneavoastră cu caracter personal: dreptul de a obține de la FIALD HOTEL & SPA S.R.L. ștergerea datelor dumneavoastă cu caracter personal. Acest drept nu va putea fi exercitat în măsura în care FIALD HOTEL & SPA S.R.L. are obligația conform legii să păstreze și să proceseze anumite date cu caracter personal, de exemplu, în cazul solicitărilor de accesare a serviciilor oferite de către Societate și în cazul înregistrării operațiunilor contabile. Datele pot fi șterse în următoarele situații:
acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
în cazul în care este retras consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;
în cazul în care vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;
în cazul în care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
în cazul în care datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau dreptului intern sub incidența căruia se află operatorul.
Dreptul de a restricționa prelucrarea: dreptul de a obține de la FIALD HOTEL & SPA S.R.L. restricția de prelucrare, în următoarele cazuri:
(i) acuratețea datelor cu caracter personal este contestată de dumneavoastră;
(ii) procesarea este nelegală și prin urmare, vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea prelucrării;
(iii) FIALD HOTEL & SPA S.R.L., nu mai are nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal, dar dumneavoastră solicitați aceste date pentru stabilirea, exercitarea și apărarea unor pretenții legale.
Aveți dreptul de a vă opune în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie prelucrate în scop de reclamă, marketing și publicitate sau să fie dezvăluite unor terți într-un asemenea scop.
Dreptul la portabilitatea datelor, respectiv dreptul de a primi datele cu caracter personal printr-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și dreptul ca aceste date să fie transmise de către FIALD HOTEL & SPA S.R.L. către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;
Dreptul la opoziție, reprezintă dreptul ca în orice moment, din motive legate de situația dumneavoastră particulară, să vă opuneți prelucrării datelor în temeiul interesului legitim, cu excepția cazului în care FIALD HOTEL & SPA S.R.L. are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanelor vizate sau atunci când scopul prelucrării este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, reprezintă dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate exclusiv pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere sau instanțele competente, atunci când considerați că datele cu caracter personal sunt prelucrate în mod nelegal de către FIALD HOTEL & SPA S.R.L. Asfel, beneficiați de dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la adresa: București, Bdul G-ral Gheorghe Magheru, nr. 28-30, sector 1, cod poștal 01036, web: www.dataprotection.ro, ori prin e-mail la: anspdcp@dataprotection.ro, sau instanțelor competente pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legislația privind protecția datelor cu caracter personal care v-au fost încălcate.
Drepturile mai sus menționate sunt expres prevăzute în Regulamentul 679/2016 pentru protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și pot fi exercitate de către dumneavoastră în orice moment.
CUM PROTEJĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL
FIALD HOTEL & SPA S.R.L. pune în aplicare măsuri de siguranță administrative, tehnice, organizatorice și fizice pentru a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale, ilegale sau neautorizate, pierderii, alterării, accesării, comunicării sau utilizării în alte scopuri. Facem tot posibilul pentru a păstra datele dumneavoastră în siguranță. Utilizăm protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS), folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este cazul. Monitorizăm sistemele noastre pentru posibile vulnerabilități și atacuri. Actualizăm și testăm tehnologia noastră de securitate în mod continuu.
Restricționăm accesul la datele dumneavoastră personale, permițând accesul doar acelor angajați care trebuie să cunoască acele informații pentru a vă oferi servicii. În plus, instruim angajații noștri cu privire la importanța confidențialității și menținerea confidențialității și securității informațiilor dumneavoastră.
Însă, chiar dacă facem tot posibilul, nu putem, garanta că transmisiile de date pe Internet pot fi 100% sigure. În consecință, nu putem asigura sau garanta securitatea informațiilor pe care le transmiteți și înțelegeți că orice informație pe care o transferați către noi, se face pe propriul dumneavoastră risc. Cu toate acestea, Societatea noastră folosește măsuri de securitate a site-ului în conformitate cu cele mai bune practici pentru a proteja site-ul web, e-mailurile și listele de corespondență.
De asemenea, suntem conștienți că pot apărea incidente de utilizare greșită sau incursiuni neautorizate de program. În aceste situații, obiectivele noastre sunt de a izola cât mai rapid problema, pentru a asigura sau restabili funcționalitatea corespunzătoare și pentru a minimiza neplăcerile utilizatorilor noștri. Dacă este necesar, vom informa autoritățile competente cu privire la încălcările de securitate a datelor. Vom face tot ce putem în mod rezonabil pentru a preveni încălcarea securității și pentru a asista autoritățile în cazul în care vor apărea încălcări.
ACTUALIZAREA POLITICII NOASTRE
Continutul acestei Politici poate fi actualizat periodic, prin republicarea versiunii revizuite în pagina pe care o vizualizați la acest moment. În cazul unor modificări semnificative vă vom informa despre acestea prin note de informare ușor vizibile postate pe website-ul nostru, indicând la începutul documentului când a fost făcută cea mai recentă actualizare. Versiunea revizuită intră în vigoare la data publicării pe website. Responsabilitatea de a verifica conținutul acestei pagini pentru a fi la curent cu cea mai recentă versiune a acestui document vă revine în totalitate.
CUM NE PUTEȚI CONTACTA
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre prezenta Politică de confidențialitate privind prelucrarea datelor cu caracter personal, dacă doriți să vă exercitați drepturile sau să actualizăm datele cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră, vă rugăm să ne scrieți la adresa sediului social al Societății FIALD HOTEL & SPA S.R.L. din Bacău, str. Tazlăului, nr. 7A, jud. Bacău, sau prin e-mail la: office@fialdhotel.ro.
Totodată vă informăm că dreptul dumneavoastră de a vă adresa în orice moment autorității de supraveghere nu va fi afectat în niciun fel, dacă ne contactați în prealabil. Vă asigurăm că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă cu dumneavoastră.
Datele de contact ale responsabilului nostru pentru prelucrarea datelor: email – dpo@fialdhotel.ro, telefon – 0727 923 915.
Versiune publicată la data de: 22.11.2022